نوشته شده توسط : mina

راه حلی آسان برای خارج شدن از ریپورت تلگرام

یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. بهترین روش برای خارج شدن از ریپورت تلگرام این است که : درخواست رفع ریپورت از طریق چت با پشتیبانی انجام می گردد . این یک روش کاملاً جالب برای خروج از حالت ریپورت تلگرام است است که کاربر به سرعت پاسخ می گیرد البته این روش نیازمند تسلط کافی فرد به زبان انگلیسی است است چرا که کاربر باید قادر باشند به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی با پشتیبانی تلگرام چت کند . برای انجام این کار باید مراحلی که در زیر گفته می شود ، انجام دهد :

کاربر وارد تلگرام شده و گزینه Settings یا همان تنظیمات را انتخاب نماید ، سپس از داخل تنظیمات باید گزینه Ask a Question انتخاب کند و سپس گزینه ASK A VOLUNTEER انتخاب نماید .در چنین حالتی برای کاربر یک پنجره چت کردن باز می شود ، که از این طریق می‌تواند پیام خود را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کند و از آن ها درخواست خروج از ریپورت تلگرام نماید .

راه حلی آسان برای خارج شدن از ریپورت تلگرام

شیوه دیگر خروج از ریپورت تلگرام از طریق استفاده از ربات اسپم بوت امکان پذیر است . در این شیوه فردی که دچار ریپورت شده با استفاده از یک ربات رسمی با نام Spam Info Bot از تلگرام درخواست رفع ریپورت میکند و در صورتی که کاربر سابقه اش چنان بد نباشد در یک مدت کوتاهی محدودیت هایی که بر روی اکانت وی اعمال شده است ، برداشته می شود و فرد از حالت ریپورت خارج می گردد .

برای استفاده از این ربات کاربر باید ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را در اکانت تلگرام خود اجرا نموده و روی گزینه Start یا همان شروع کلیک کند تا از این طریق فعالیت ربات آغاز شود .

 

در چنین حالتی اگر اکانت تلگرام کاربر ، ریپورت شده باشد با پیامی به کاربر می فهماند که اکانتش دچار ریپورت اسپم شده است . سپس باید از گزینه های زیر صفحه گزینه This is a Mistake را انتخاب نماید .

صفحه ای برایش باز می شود که دو گزینه بله و خیر در آن وجود دارد و کاربر بایستی گزینه Yes را در این مرحله انتخاب کند.

در این مرحله باید گزینه No, I’ll never do any of this را برگزیند .

در مرحله آخر کاربر باید یک پیام برای تیم پشتیبانی تلگرام بنویسد و توضیح دهد که این اکانت به اشتباه ریپورت شده است و اکنون از تیم پشتیبانی می خواهد که آن را از حالت ریپورت خارج کند . متن پیام ارسالی در این مرحله بسیار حائز اهمیت است .

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور



:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mina

بهترین زمان برای گذاشتن استوری

یکی از پرکاربرد ترین قابلیت هایی که اینستاگرام برای کاربران خود ایجاد کرده است ، گذاشتن استوری در اینستاگرام است که جایگاه آن در دایره های اطراف تصویر پروفایل کاربران می باشد . معمولاً روزانه ۲۵۰ میلیون نفر از مردم جهان از این قابلیت استفاده می‌کنند. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. کارایی استوری یا داستان های اینستاگرام این است که به کاربر این اجازه را می دهد تا رویداد های روزانه خود را با اطرافیانش به اشتراک بگذارد ، مثلاً از مکان هایی که سفر رفته و یا نقاط دیدنی جهان و یا موضوعات دیگری همچون اخبار روزانه ، عقاید ، تصاویر جذاب ، هنر ، فیلم های طنز و متنوع که به مدت ۲۴ ساعت در صفحه اینستاگرام کاربران قرار دارد . اگر می خواهید نحوه گذاشتن استوری در اینستاگرام را یاد بگیرید ما را تا پایان همراهی کنید چرا که در ادامه خواهیم گفت بهترین زمان استوری چه زمانی می باشد . برای وارد شدن به قسمت استوری ابتدا کاربر باید وارد صفحه شخصی خود شده و دکمه + آبی رنگ کنار تصویر پروفایل خود را لمس کند . پس از این مرحله برای گرفتن عکس روی دکمه دایره که در پایین صفحه قرار دارد ، کلیک کند و برای ضبط ویدیو نیز می‌تواند آن قسمت را لمس کرده و نگه دارد.

گذاشتن استوری از گالری گوشی

برای تهیه یک فیلم کاربر دیگر نیازی به نگه داشتن و یا فشار دادن آن ندارد بلکه به راحتی می‌ تواند گزینه هندزفری در انتخاب گر قالب را کلیک کند که به فرد امکان ضبط یک فیلم را خواهد داد . هنگامی که کار بر روی دکمه هندزفری کلیک کند و آن را به مدت چند ثانیه نگه دارد یک زمان سنج برایش بر روی گوشی ظاهر شده که تا زمان شروع فیلم شمارش معکوس دارد ؛ در نتیجه پس از آن کاربر به راحتی می تواند تلفن خود را نگه دارد.

یکی از قابلیت های جذاب و خوبی که استوری دارد افزایش نشاط و سرگرمی به عکس های کاربران می باشد . برای کاربران یک سری فیلتر هایی وجود دارد که آن ها را قادر می‌سازد پس از عکس گرفتن و یا ضبط فیلم آن را به سمت راست کشیده و برای استوری خویش رنگ و قالب بهتری با توجه به سلیقه خویش انتخاب کنند و افراد همچنین می توانند با کلیک کردن بر روی نماد چهره در گوشه پایین سمت راست و انتخاب فیلتر از منو فیلتر های دیگری را به استوری خود بیفزایند.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور



:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mina

جلوگیری از پخش خودکار فیلم ها در تلگرام

ذخیره خودکار فیلم ها و عکس ها :

وقتی عکس یا فیلمی دانلود می شود به صورت خودکار در پوشه عکس ها و فیلم ها می رود. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. باعث به هم ریخته شدن آلبوم عکس ها و ویدیو ها می گردد و حتی گاهی برخی از عکس ها و فیلم هایی که یک بار آنها را دیده ایم و دیگر نیازی به آنها نیست نیز ذخیره می شود برای اینکه مانع از این کار شویم در تنظیمات تلگرام به بخش Data and Storage رفته و در قسمت پایین صفحه گزینه Save Incoming Photos را انتخاب کنید ، در این قسمت می توانید به راحتی انتخاب کنید که چه عکس‌ها و فیلم‌های سیو شود مثلاً عکس هایی که در چت‌ خصوصی و گروه ها یا کانال ها است سیو شود که این بستگی به کاربر دارد می تواند این گزینه ها را فعال کند یا غیر فعال سازد .

پاک کردن حافظه موقت :

گاهی اوقات دانلود های زیاد باعث اشغال شدن فضای بیش از حد از حافظه گوشی می شود که این اتفاق برای بسیاری از کاربران افتاده که در نوار بالای گوشی هشدار ” فضای محل ذخیره پر است ” می آید ، در نتیجه برای آزاد کردن فضای گوشی کافی است که به قسمت تنظیمات تلگرام رفته و در آنجا گزینه Data and Storage را انتخاب نموده و در آنجا بر روی گزینه Storage Usage کلیک کنید و منتظر شوید تا صفحه لود شود ، در صفحه باز شده گزینه Keep Media در حالت عادی به صورت Forever می باشد که با کلیک کردن بر روی آن شما می توانید گزینه های دیگری را مشاهده کنید و طبق سلیقه خود یکی از آن ها را فعال کنید مثلاً می توانید گزینه سه روز را فعال سازید و پس از سه روز متوجه میشوید که حافظه موقت تلگرام شما پاک شده است .

کاربران می‌توانند بر روی گزینه Forever قرار دهند و به صورت دستی حافظه جانبی تلگرام خود را پاک کنند بدین صورت که بر روی گزینه Clear کلیک کرده و میزان حجمی که در گوشی اشغال شده است را به راحتی خالی می کنند ، البته در این قسمت می توانید انتخاب کنید که فقط میزان حافظه اشغال شده توسط عکس ها یا موزیک یا ویدیو و غیره خالی شود که این بستگی به نظر کاربران دارد. اگر کاربران می خواهند که تمام فضای اشغال شده توسط فایل های دانلود شده را خالی کنند می توانند گزینه Clear cache را انتخاب نموده و میزان حافظه را خالی کنند ممکن است در گوشی های قدیمی مقداری زمان ببرد .

جلوگیری از پخش خودکار فیلم ها و گیف ها :

یکی از مسائلی که ممکن است هر کاربری با آن مواجه شده باشد این است که برخی فیلم ها و گیف ها بطور خودکار پخش شوند که مسئله زیاد خوشایندی نیست ، وارد منوی Data and Storage شده و به پایین صفحه مراجعه کنید که نوشته شده Autoplay Media ، در این قسمت شما می توانید گزینه گیف ها و ویدیو ها را جهت پخش خودکار فعال سازید در غیر اینصورت اگر تمایلی به پخش خودکار آنها ندارید میتوانید این گزینه را غیر فعال سازید .

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور



:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mina

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام وکاربردهای آن

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین و پر استفاده ترین اپلیکیشن های شبکه مجازی می باشد که امروزه همه ی کسانی را که می شناسیم در اینستاگرام یک اکانت را برای خود ایجاد کرده است. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است.  برخی از افراد برای کسب و کار خود این اکانت ها را فعال می کنند. اما در نظر داشته باشید که شما باید با تولید محتوا و قوانین و تنظیم اینستاگرام آشنا باشید تا بتوانید به خوبی از طریق پیج اینستاگرام خود محصولی را به فروش برسانید و یا تفکر و ایده های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید‌. در این متن قصد داریم تا برخی از سوال های رایج درباره اینستاگرام‌ را برای شما قرار می دهیم تا بتوانید شما به راحتی از اینستاگرام جهت رونق کسب و کار خود بهره‌مند شوید.

کامنت های اینستاگرام را چگونه فیلتر کنیم؟

پرسش و پاسخ‌هایی در مورد استفاده از اینستاگرام – یکی از امکاناتی که برنامه اینستاگرام در اختیار کاربران قرار داده است این است که می‌توانند کامنت های دریافتی را فیلتر کنند اگر میخواهید کامنت های دریافتی را فیلتر کنید ما در ادامه به شما آموزش خواهیم داد.

برای غیر فعال کردن تماس های دریافتی به بخش پروفایل اکانت خود بروید و گزینه Comments را انتخاب کنید.

با فعال کردن گزینه Hide lnappropriate Comments شما می توانید با فعال کردن این گزینه کامنت های دریافتی را فیلتر نمائید .در نظر داشته باشید که این گزینه به صورت اتوماتیک عبارات پیشرفت توسط اینستاگرام تعریف می‌شود فیلتر می شود اگر شما به عبارت دیگر مورد نظر خود دارید می توانید توسط گزینه Custom Keywords عبارت مورد نظر خود را اضافه کرده تا فیلتر شود و در آخر گزینه Done را بزنید تا تمامی تغییرات ذخیره شود.

شما با انجام این مراحل می توانید کامنت های اینستاگرام را فیلتر نمایید اما به محض اینکه این گزینه را غیرفعال کنید تمامی کامنت هایی که گذاشته شده را به حالت اصلی بازگشته و قابل نمایش می باشد.

اگر درخواست موافقت کاربری را به اشتباه اینستاگرام قبول کردیم چه اقدامی انجام دهیم؟

شما می توانید به پروفایل شخص مورد نظر بروید و وی را بلاک کنید در نظر داشته باشید که پس از بلاک کردن فرد مورد نظر هیچ گونه اعلام یا نوتیفیکیشنی از اکانت شما دریافت نخواهد کرد.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور



:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mina

بوک مارک کردن پست های اینستاگرام

بوکمارک کردن و غیر فعال کردن کامنت پست های اینستاگرام – یکی از پرکاربرد ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد در نظر داشته باشید. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. اگر شما می‌خواهید از اپلیکیشن اینستاگرام کسب درآمد کنید باید اطلاعات خود را نسبت به این اپلیکیشن روز به روز به روز رسانی کنید چرا که اینستاگرام دائماً در حال به روز رسانی می باشد.

در این مطلب قصد داریم دو قابلیت جدید اینستاگرام یعنی بوک مارک کردن و غیر فعال کردن کامنت های اینستاگرام را برای شما بازدید کنندگان گرامی شرح دهیم تا بتوانید در اکانت خود در صورت نیاز از این دو قابلیت استفاده نمائید پس این مطالب را با دقت مطالعه کرده و اگر سوال یا پرسشی داشتید می توانید با مشاوران ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند.

بوک مارک کردن چیست ؟

بوک مارک کردن یعنی شما پست های مورد علاقه خود را در یک دسته بندی مشخص قرار دهید اکانت شما بخشی به نام بوک مارک وجود دارد که شما می توانید هر پست مورد پسند تان را بوک مارک کنید در دسته‌ بندی‌ های خواص خود در داخل بوک مارک قرار می گیرد شما در هر زمان که تمایل به تماشای پست های مورد علاقه خود یا همان بوک مارکشده ها شدید می توانید به بخش بوک مارک مراجعه نمایید قبل از آپدیت اینستاگرام شما اگر پستی را پس از آن کرده بودیم و برای دفعات بعد اگر نیاز داشتید به آن پست مراجعه کنید باید به قسمت تنظیمات رفته و پوست های لایک شده را نگاه می کردید تا بتوانید پست مورد پسند خود را دوباره مشاهده نمایید اما با اضافه کردن ویژگی بوک مارک در اینستاگرام شما کافیست پست مورد نظر را ذخیره نمایید.

آموزش بوک مارک کردن پست های اینستاگرام

قبل از آموزش بوک مارک کردن و پست ها اپلیکیشن اینستاگرام موجود در تلفن همراه خود را آپدیت نمایید تا آیکون جدید که بسیار شبیه به مدال های افتخار می باشد را در اینستاگرام خود مشاهده نمایید شما می توانید تمامی عکس ها ویدیو ها و هر پست دیگری را که مشاهده کردید و مورد پسند شما بود بوک مارک کنید.

بوک مارک کردن پست اینستاگرام بسیار راحت می باشد و هیچ‌گونه پیچیدگی به همراه ندارد در ادامه عکسی را برای شما قرار داده ایم تا شما به راحتی بوک مارک کردن را یاد بگیرید و پست مورد نظر را به لیست پست های مورد علاقه خود یا همان آرشیو بوک مارک اکانت اینستاگرام اضافه نمایید.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید فالوور

 



:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mina

استفاده از اینستاگرام برای بازاریابی

امروزه یکی از محورهای اصلی برای بازاریابی استفاده از اینستاگرام می باشد چرا که در اینستاگرام طیف وسیعی از مخاطبان می باشند که باعث اثربخشی بازاریابی می شود. یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالور ایرانی است. در بازاریابی اینستاگرام تاثیر مستقیم بر جذب مشتریان می باشد تحقیقات و مطالعات فراوانی که انجام شده است تقریباً ۸۰ درصد کاربران اینستاگرام از برند خاصی پیروی می کنند که در شبکه‌های اجتماعی پیج های آنها را دنبال می‌کنند و 60 درصد آن‌ها محصولات را از طریق همین تبلیغات اینستاگرامی خریداری می کنند.

داشته باشید که اگر شما محصولاتی را در شبکه اینستاگرام تبلیغ کنید تقریباً 30 درصد کاربران از آن استقبال کرده و خریداری می‌کند.

اکثر مردم جهت کشف و خرید محصولات و خدمات جدید است و بندهای خاصی تبلیغات اینستاگرام را مشاهده میکنند که یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار اینستاگرام می باشد.

کسب و کارهایی که اینستاگرام تبلیغ می‌کنند بسیار خوب و قابل توجهی را از آن خود کردند که می خواهیم شما را با بازاریابی در اینستاگرام آشنا کنیم.

بازاریابی اینستاگرامی با ساختن حساب تجاری

شما می توانید پس از نصب برنامه اینستاگرام می توانید اکانت اینستاگرام را نصب کنید در نظر داشته باشید یا اکانتی که شما برای خود می سازید شخصی می باشند و برای اینکه به حساب تجاری تبدیل کنید وارد تنظیمات اینستاگرام شوید و از قسمت اکانت از گزینهSwitch to Professional Account را انتخاب کنید.

پس از آن گزینه Business را انتخاب کنید.

حالا وقت آن است که شما نوع کسب و کار خود را انتخاب نمایید.

پس از آن می توانید وارد صفحه خود شده و شروع به فعالیت نمایید در نظر داشته باشید که در شبکه اجتماعی اینستاگرام شما میتوانید به صفحه تجاری فیسبوک نیز متصل شوید.

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنین خرید فالور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

خرید فالوور



:: برچسب‌ها: خرید فالورر تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()