راه حلی آسان برای خارج شدن از ریپورت تلگرام
نوشته شده توسط : mina

راه حلی آسان برای خارج شدن از ریپورت تلگرام

یکی دیگر روش های افزایش فالور، خرید فالوور ایرانی است. بهترین روش برای خارج شدن از ریپورت تلگرام این است که : درخواست رفع ریپورت از طریق چت با پشتیبانی انجام می گردد . این یک روش کاملاً جالب برای خروج از حالت ریپورت تلگرام است است که کاربر به سرعت پاسخ می گیرد البته این روش نیازمند تسلط کافی فرد به زبان انگلیسی است است چرا که کاربر باید قادر باشند به صورت آنلاین و به زبان انگلیسی با پشتیبانی تلگرام چت کند . برای انجام این کار باید مراحلی که در زیر گفته می شود ، انجام دهد :

کاربر وارد تلگرام شده و گزینه Settings یا همان تنظیمات را انتخاب نماید ، سپس از داخل تنظیمات باید گزینه Ask a Question انتخاب کند و سپس گزینه ASK A VOLUNTEER انتخاب نماید .در چنین حالتی برای کاربر یک پنجره چت کردن باز می شود ، که از این طریق می‌تواند پیام خود را برای پشتیبانی تلگرام ارسال کند و از آن ها درخواست خروج از ریپورت تلگرام نماید .

راه حلی آسان برای خارج شدن از ریپورت تلگرام

شیوه دیگر خروج از ریپورت تلگرام از طریق استفاده از ربات اسپم بوت امکان پذیر است . در این شیوه فردی که دچار ریپورت شده با استفاده از یک ربات رسمی با نام Spam Info Bot از تلگرام درخواست رفع ریپورت میکند و در صورتی که کاربر سابقه اش چنان بد نباشد در یک مدت کوتاهی محدودیت هایی که بر روی اکانت وی اعمال شده است ، برداشته می شود و فرد از حالت ریپورت خارج می گردد .

برای استفاده از این ربات کاربر باید ابتدا ربات اسپم بوت (@spambot) را در اکانت تلگرام خود اجرا نموده و روی گزینه Start یا همان شروع کلیک کند تا از این طریق فعالیت ربات آغاز شود .

 

در چنین حالتی اگر اکانت تلگرام کاربر ، ریپورت شده باشد با پیامی به کاربر می فهماند که اکانتش دچار ریپورت اسپم شده است . سپس باید از گزینه های زیر صفحه گزینه This is a Mistake را انتخاب نماید .

صفحه ای برایش باز می شود که دو گزینه بله و خیر در آن وجود دارد و کاربر بایستی گزینه Yes را در این مرحله انتخاب کند.

در این مرحله باید گزینه No, I’ll never do any of this را برگزیند .

در مرحله آخر کاربر باید یک پیام برای تیم پشتیبانی تلگرام بنویسد و توضیح دهد که این اکانت به اشتباه ریپورت شده است و اکنون از تیم پشتیبانی می خواهد که آن را از حالت ریپورت خارج کند . متن پیام ارسالی در این مرحله بسیار حائز اهمیت است .

کلام آخر

فالورسیتی سایتی آموزشی است که تلاش دارد کار با اینستاگرام را برای شما آسان نماید. در صورت نیاز به راهنمایی در مورد فعالیت در اینستاگرام و همچنینخرید فالوور ارزان بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 خرید فالوور





:: برچسب‌ها: خرید فالوور تضمینی ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: